IVF-familjen växer

Vad roligt att intresset för gruppen på facebook är så stort. För att gå med måste man göra följande:
Eftersom att det är en sluten grupp kan man inte hitta den själv utan måste bli inbjuden i gruppen av en annan medlem, och för att bli det måste man såklart vara vänner.
 
Vissa av er som har kommenterat har ganska vanliga namn och är då svåra att hitta på facebook utan mer info, det kan vara om ni har något speciellt som visningsbild, var ni bor (om det finns tillagt), men det allra lättste är om ni har en mejl kopplad till ert facebookkont då det gör det lättast att hitta rätt person.
 
Jag har skickat vänförfrågan till några som inte svarat på den, utan svar kan jag tyvärr inte bjuda in i gruppen. Jag tror att man kan göra så att bli vän, bli inbjuden och sen säga upp vänskapen, om man nu bara vill ha folk man känner mer nära som vänner :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Och nu har jag missat... Hur lämnar man sina uppgifter till dig för att bli inbjuden i gruppen? Hur många är det ca som är med?
(Funderar fortfarande lite på om ska gå med)

Svar: Man skriver hur jag hittar dig på facebook, antingen via kopplad mejl eller namn och ex vad man har för visningsbild så att jag kan välja rätt person. Som jag skrivit innan så måste du godkänna min vänförfrågan innan jag kan bjuda in.Kram
K
Mot ett liv

2013-04-18 @ 08:22:03
URL: http://www.solblogg13.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0