Mys

Ikväll blir det mys i soffan med make och katt. Skönt då mitt illamående har börjat eskalera fram emot kvällarna. 
När jag tittar lite i mina senaste inlägg så låter det lite som om jag gnäller över mina symptom. Men det gör jag verkligen inte. Jag älskar mina symptom och är nästan rödd för att de ska försvinna, för när detta händer kommer jag ju såklart att koppla samman det med något negativit.
 
Jag är också helt förtjust i att min mage börjar ta form, fast fortfarande vill jag dölja den för andra. Tycker lite om att det är min och min makes lilla hemlighet (fast än många vet).

Kommentarer
Postat av: Linn

Å mys! Hoppas jag också får uppleva att min mage börjar växa snart! :-)

Kram! Ha en fin helg! :)

Svar: Det får du säkert :):)Hoppas att din helg också blir mysig.
Kram
K
Mot ett liv

2013-04-13 @ 08:24:59
URL: http://www.lovechildthedream.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0