Påkommen!

Då var jag påkommen av den första på jobbet, jag som trodde att jag varit hur bra som helst på att dölja det, men idag så sprack vår fasad. Maken fick helt plötsligt en gratulation och han blev helt förvirrad då personen i fråga bara gick förbi och bara slängde ur sig, "du grattis förresten".
Det som gör det hela ännu mer förvirrat är att jag inte ens jobbar nära den här personen utan vi ser varandra möjligtvis i fikarummet. 
Maken sprang sen på honom igen nere i omklädningsrummet och då fick då höra, "Grattis igen, jag såg att du ska bli pappa"..
Är det bara jag som tycker att det här är lite läskigt, samtidigt är det väldigt vågat av honom att slänga ur sig en sådan kommentar, det känns ju som att man måste vara sjukt säker på sin sak innan. 
 
Tydligen har den här personen någon for av gravidradar, för tydligen hade han sagt samma till en tjej som bara var i vecka 4, så då har vi ju lyckats dölja det länge. Nu får vi helt enkelt se om han kan hålla tyst eller om djungeltelegrafen börjar gå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas han kniper för er skull :/
Men lite pirrigt måste de vara att de börjat märkas även om det är läskigt?! :)
Kram

Svar: Det hoppas vi med. Som du säger så är det nästan lite kul med att det syns, han sa att det syntes i ansiktet, och det är ju svårt att dölja, haha. Kram
K
Mot ett liv

2013-04-30 @ 19:12:10
URL: http://endromomfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0