Träna eller inte träna?

Bilden på knodden har flyttat upp på kylskåpet, det är ju där som allt det viktigaste ska sitta. Mina graviditetssymptom har inte ändrats eller försvunnit, det är fortfarande illamående, stora och ömma bröst (har fått köpa en ny bh), huvudvärk och konstant trötthet.
 
Jag fattar inte varför men jar får så himla dåligt samvete över att jag inte tränar eller är ute och går varje dag efter jobbet. När jag kommer hem vill jag bara sätta mig i soffan, läsa bloggar och äta. Det känns inte som om min kropp orkar med något annat, blir helt slut på jobbet. Men samtidigt är det ju jättebra att röra på sig och komma ut mer, men jag vet inte. Ska jag lyssna på vad kroppen vill eller ska jag tvinga mig ut på prommenader, det är svårt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Förstår precis hur du känner! Men ha inte dåligt samvete, börja röra på dej när du mår lite bättre och har mer ork :) Mådde väldigt dåligt i början, orkade ingenting. Var hos BM i tisdags o det visade sig att jag hade dåligt järnvärde. Inte konstigt jag somnar kl 9 varje kväll :) hahah. Först nu när jag börjat må bättre som jag börjat ta längre promenader. Vill kroppen vila bör man det! :) du bär ju trots allt på ett litet liv ;)
Kramar

Svar: Jag har sagt till mig själv att kroppen måste få vila, än vet jag inget om mitt järnvärde, ska kolla det nästa gång jag ska till BM. Vad härligt att du nu mår bättre, det är kanske samma för mig då jag också somnar väldigt tidigt vilket jag aldrig gjort tidigare.Kram
K
Mot ett liv

2013-04-04 @ 19:49:05
Postat av: Lisa

Lyssna på kroppen! Om en tid får du antagligen orken tbx och kan bli mer aktiv då! Vila på du! Kram kram

Svar: Hoppas också på att orken kommer tillbaka snart, kan inte riktigt njuta av vädret om man måste tvinga sig själv när kroppen inte riktigt orkar.Kram
K
Mot ett liv

2013-04-04 @ 22:29:04
Postat av: Hanna

Läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat, vill bara säga att jag glädjs fruktansvärt mycket med dig, och er!

Svar: Tack, känns overkligt att vara den som blir gratulerad för en gång skull. Kram
K
Mot ett liv

2013-04-05 @ 17:01:16
Postat av: Lisa

Haha jo jag vet exakt! Vi har oxå super bra väder men har inte orken till nått! Det är bra irriterande att ligga i soffan och bara titta ut på det fina vädret! Hoppas vi orkar mer snart, båda två! Kram kram

Svar: Hoppas orken återvänder snart. Om det fina vädret håller i sig i helgen ska jag nog orka med en liten runda :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-04-05 @ 19:04:03
Postat av: Mary

I min gravidapp står det att man ska lyssna på kroppen, är man trött ska man vila :-)
Men jag har ändå tänkt exakt samma tankar som du och jag känner att jag vill röra på mig. Önskar bara det kunde bli lite varmare ute snart. Kram

Svar: Lite varmare hade varit helt underbart, jag nöjer mig med att gå långa promenader eller ta en cykeltur, men det är inte alls lika kul när man fryser bara man sätter näsan utanför dörren.Vad är det för en kul app du har? sugen på att skaffa mig en :)
Kram
K
Mot ett liv

2013-04-10 @ 08:03:27
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0