Humörhäxa

Illamåendet är nästan som bortblåst, men istället har hormonerna tagit en helt ny taktik nämligen humöret. Den här helgen har varit en emotionell berg och dalbana, jag har gråtit och skrikit på stackars maken om vartannat, han har inte vetat var han skulle ta vägen. Jag kan tänka mig att jag just nu är värsta häxan. Det är någon liten sak som inte passar och då skäller och skriker jag på honom för att k nästa sekund börja storgråta och säga att han inte bryr sig om mig. Stackars honom, jag hoppas verkligen att han orkar stå ut och inte börjar skrika tillbaka, för då vet jag inte vad som händer.

Jag är fortfarande väldigt trött och har väldigt lite ork. Jag vill så gärna vara ute i det fina vädret och motionera men kroppen vill inte riktigt samma. Det sägs ju att det ska bli bättre efter vecka 12, och vi är ju snart där, 10+4 idag.J

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Nej visst, det är inte lätt för dem. Men det är absolut inte lättare för oss heller. Eller hur?
Horomoner usch! Om de hjälper är det värt det men om de inte gör det är det såå inte värt det!
Kram till dig och hoppas det blir bättre snart :)

Svar: Nej, vi har det heller inte lätt. Det är väl det som kan vara att dela på bördan. Om jag inte hade fått lov att skälla för att i nästa sekund bli liten. ledsen och bara vilja bli omhållen och omhändertagen så hade jag kanske blivit knäpp. Jag hoppas så att det ska vara värt det och att allt är bra med knodden, det får vi se om två veckor. Längtar men är samtidigt rädd.
Kram
K
Mot ett liv

2013-04-28 @ 21:28:34
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/
Postat av: Elin

Fy va jobbigt :( hoppas det blir bättre!
Kram

Svar: Det är verkligen inte kul, jag hoppas bara att det är något tillfälligt som kan gå över fort. Jag känner inte ingen mig själv.Kram
K
Mot ett liv

2013-04-29 @ 02:48:48
URL: http://endromomfamilj.wordpress.com/
Postat av: Fertilitetsresa

Haha bra sagt! Det är så vi delar bördan ju, klart! Att jag inte tänkt så tidigare? Kram på dig!!

Svar: Det måste helt enkelt vara så :) Männen ska väl inte ha det allt för lätt ;)Kramar
Mot ett liv

2013-04-29 @ 23:29:38
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0