v 10 (9+1)

Nu har vi som sagt precis gått in i vecka 10. Är det nu de så kallade spökveckorna ska vara? Om det är så har jag inte känt av det alls. Har kvar Illamåendet och också en otrevlig huvudvärk som inte vill släppa, den kommer och går över dagarna.
 
Brösten är där emot mindre ömma, och det gör mig inget. Man kan ju inte ha ömma bröst hela graviditeten, så det är inget jag tänker försöka analysera sönder. Det är faktiskt ganska så skönt att kunna ha bh igen utan att det ska vara en mindre plåga.
 
På måndag ska vi till barnmorskan för inskrivning och då provtagning. Vi längtar, kanske ockås en konstig sak att längta efter, men det känns som ett väldigt stort steg i rätt riktning. Snart är vi över den magiska gränsen, tycker att tiden kan gå lite fortare.
 
Jag kommer på mig själv ibland att nu när vi lyckades bli gravid så tänker jag inte så mycket på det, jämfört med när vi som mest intensivt satt fast i karusellen. Nu får det gå som det går. Nu tänker jag istället mycket mer på er, ni som fortfarande sitter fast i karusellen. Jag tänker på er varje dag och hoppas så på att ni snart ska få positiva besked. Att läsa något positvit på era bloggar gör mig så glad! 
 
IVF-familjen växer så att det knakar, har nu skickat vänförfrågan till alla er som kommenterat att ni vill vara med (vissa hittade jag dock inte, ni får ett vanligt mejl snart så får ni lägga till mig istället). Så det är bara att godkänna så att jag kan bjuda in er i familjen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad spännande och roligt att det är dags för inskrivning :)
Lycka till hos BM.

Kram

Svar: Det känns som om det var igår vi fick vårt plus så det är skönt att känna att tiden går framåt :)Kram
K
Mot ett liv

2013-04-19 @ 01:11:12
Postat av: Lena

Ha en underbar helg, det är härligt att få följa er resa! :) kram

Svar: Tack! Du med, vi har ju haft fint väder hela helgen, blir så sugen att plantera på balkongen.Kram
K
Mot ett liv

2013-04-20 @ 14:17:43
URL: http://jagelena.blogg.se
Postat av: alexandra

vad fort det går :) så glad för dig. kram

Svar: Själv tycker jag nästan att det går långsamt, det är väl att jag vill komma förbi vecka 12, men jag njuter av det varje dag :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-04-27 @ 08:56:01
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0