Lite mer shopping

Foglossningarna finns kvar och gör sig påminda så gott dom kan. Fick ju låna ett foglossningsbälte av en vänlig själ, och det hjälper mer än vad jag trott det faktiskt skulle göra. Har hört att akupunktur kan hjälpa också, ska nog fråga barnmorskan om det när vi ska dit på måndag.
 
Jobbet flyter på som vanligt, bara lite långsammare då jag inte kan hålla samma tempo som innan. Jag hoppas att jag kan klara mig från en sjukskrivning så länge som möjligt, och helst änna fram tills jag tänkte gå på föräldraledigt. 
 
De nya sakerna som vi har shoppat sen sist är:
 
Babyskydd, kunde inte låta bli då det var nedsatt pris.
Systemkamer för att kunna fota både mage, bebis och katter :)
Två nya pyjamas, för man behöver faktiskt fler än en ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mary

Babyskydd, är det ett sånt babynest som jag sett andra köpa, eller menar du det man har i bilen?
Systemkamera står på vår inköpslista också, dock har vi båda födelsedagar i höst plus att Bubblan lär komma runt jul, så det är svårt att veta hur mycket och vad man ska köpa själv och vad man ska önska sig.
Kram!

Svar: Babyskydd är det man har i bilen :-) Födelsedagar är ju perfekta tillfällen att önska sig sånt. Kram
Mot ett liv

2013-08-07 @ 10:09:29
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0