Sammandragningar

Ligger bara i soffan, helt slut efter en hel dag på jobbet där jag spenderat åtta timmar i ca 30 grader. Vi har ingen AC inne på jobb.
Kan bara ligga med vår lilla fläkt igång och vara helt stilla, för om jag går upp och rör på mig får jag massor av sammandragningar. Tror att min kropp försöker säga att den inte orkar mer idag. Hoppas att det inte blir värre för vi vill verkligen inte behöva träffa vär lilla älskling nn, det är allt för tidigt.
Men jag tror att det har med överansträngning och värmen att göra då de inte kommer om jag bara ligger ner och tar det lugnt. Så det får helt enkelt bli ryggläge framföre TVn ikväll. 

Kommentarer
Postat av: AJ

Jag brukar få sammandragning så fort jag anstränger mig, tycker du borde lyssna på din kropp och kanske sjukskriva dig?

Svar: Ska prata med min barnmorska, jag kanske kan bli sjukskriven 50%. Men hon har ju semester nu nästa vecka också. Kram
Mot ett liv

2013-08-02 @ 20:54:28
URL: http://pvgendit.blogg.se
Postat av: p

Det kanske är - SJUKT?

2013-08-03 @ 00:05:16
Postat av: Mary

Sammandragningar här med, ujujuj. Även när jag ligger ned. Sambon sa jag kunde ringa BM om jag var orolig, men det gör ju inte ont, känns mest obehagligt, och det trycker inte på neråt som jag hört att förvärkar gör. Vill gärna avvakta tills min nästa tid på MVC, det är om 2½ vecka.
Kram!

Svar: Det är inget kul, men så länge det inte gör ont då blir det bara till att vila tills det går över. Tror faktiskt inte att barnmorskan kommer att säga så mycket annat. Men det kan ju vara lugnande att fråga om du är bekymrad. Kram
Mot ett liv

2013-08-07 @ 10:12:22
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0