Snart jul

Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton, jag kan inte riktigt förstå det. När man själv är i bebisbubblan är det svårt att förstå att livet runt omkring faktiskt fortsätter även om ens eget tagit en helt ny vändning. Vi har i alla fall lyckats köpa alla julklappar så vi är färdiga inför julhelgen. Första julen med vår fantastiska lilla Freja. Det är helt underbart att veta att våra kommande jular kommer att se helt annorlunda ut.
 
Det ska bli spännande att se hur det kommer att bli detta året, vi är bortbjudna varje dag från den 23e till den 27e, jag hoppas vi orkar med. Annars får vi väl stänga av telefonerna och mysa ner oss själva i soffan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotten

Vad fint du skriver!Vi fick också en Freja i slutet av november efter mycket kämpande. Känner igen mig precis i det du skriver. Det gäller att ta vara på varje dag och samla " magic-Freja-moments" för som alla säger - det går fort! God Jul till er!



Svar: Vad härligt och grattis till er Freja <3. Det går så fort och även fast jag försöker sugs in så mycket som möjligt så hinner man inte riktigt med ändå. Hoppas att ni får en mysig jul med många härliga bebisstunder.
God Jul :-)
Kram!
Mot ett liv

2013-12-21 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0