Sista Gonal-f

Ikväll är det dags för den sista gonal-f och den sista Orgalutran. Ovitrellen tas på söndag exakt 22.00 för att sen vara helt sprutfri på måndag.
Ska hem till en kompis ivkäll så det blir final på dubbelsprutandet där, det som är skönt är att jag inte behöver smyga med det då hon vet vad vi går igenom.
Vi ska äta gott, umgås och säkert titta på melodifestivalen, än så länge har jag bara sett ett halvt avsnitt så det kan ju vara dags att se ett helt nu.
 
Jag är fortfarande lika svullen, om inte mer. Har de två sista dagarna helt gett upp allt vad byxor heter så nu är det strumpbyxor och klänning som gäller. Det är himla skönt att vi har arbetskläder som är så icke-kroppsnära det bara är möjligt för då sysn inte min svullna mage, det är väldigt skönt för annars hade nog spekulationerna dragit igång.

Kommentarer
Postat av: Fiffig

Men oj vad det händer grejer här!! Härligt, snart är du ruvare. Jag har på känn att det kommer gå vägen för er! Fira sista sprutan nu!
Stor kram

Svar: Ja här går det undan :-) firade sista sprutorna med godis och melodifestivalen. Vi hoppas att din känsla stämmer. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-23 @ 17:12:44
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0