Sprutdag 8

Då var den 8e sprutan tagen, tog till och med orgalutranen själv nu när jag börjar få in snitsen.
 
En sak som inte är så kul och som jag är allvarligt orolig över är att maken har gått och fått vattkoppor! Nu! när det verkligen inte kunde komma mer olägligt. Då det är väldigt smittsamt måste vi ringa till kliniken och berätta och höra hur vi ska gå till väga ifall han inte är smittfri vid äggplocket. Jag är så himla rädd för att de ska blåsa av och ställa in hela försöket på grund av detta. Makens bidrag är ju väldigt viktigt i det skedet.
Till saken hör också att vi inte kunde få tag på dom idag så jag får vara sjukligt orolig till imorgon mellan 8 och 11 när de ringer upp.
 
Varför kan det inte gå lite smidigt för oss för en gång skull? Vill verkligen inte att allt detta sprutande ska vara för inget.

Kommentarer
Postat av: Jakteneftertotallycka

Usch va jobbigt det lät med din makes vattkoppor!!! Förstår verkligen frustrationen och förtvivlan. Hoppas det löser sig för er!!!! Jag håller tummarna :)

Svar: Det löste sig på bästa sätt, kliniken sa att vattkoppor påverkar inget sånt det är bara till att köra vidare. Så skönt lättnad! Men lite tråkigt att jag får åka själv på vul imorgon.
Kram
K
Mot ett liv

2013-02-21 @ 07:50:40
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/
Postat av: Tove

Åh! Och när man är igång vill man ju vara köra på hela vägen! Hoppas att du snart får veta hur det blir- väntan och oron är nästan jobbigast av allt!

Svar: Tack och lov så brydde dom sig inte om vattkoppor, så vi kan köra vidare. Så skönt, men han kan inte följa med på ul imorgon dock. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-21 @ 08:09:18
URL: http://www.solblogg13.devote.se
Postat av: Mary

Vattkoppor när man är vuxen måste ju vara väldigt ovanligt, vad är oddsen för att ni dessutom drabbas av det inför ett såhär viktigt läkarbesök. Orättvist!

Svar: Oddsen är väldigt låga, och ändå lyckas han få det. Maximal otur, men vi är väldigt glad att det inte skulle påverka. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-22 @ 08:20:16
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0