Sprutfri dag

Då var det kvällen innan äggplocket och nu är jag nervös på riktigt och för allt. Det som är mest ospännande är att deras bestämmelser är att men ska ha betalt sin faktura innan äggplock vilken vi inte har fått än. Dessutom har jag påpekat detta två gånger till kliniken och bara fått till svar att den kommer. Så nu är jag nervös över att dom ska gnälla över det när vi kommer imorgon. 
 
Det trevliga är ju att jag inte behöver ta någon spruta ikväll, speciellt skönt att slippa orgalutranen :) 
Så nu har jag ätit en ordentlig middag för att inte hungra ihjäl imorgon då jag inte får äta frukost. Tror jag ska ta lite mer sovmorgon istället så får maken äta frukost själv. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon! Du behöver inte alls vara nå orolig inför äggplocket,det går hur bra som helst. Jag var nervös för att det skulle göra ont,men jag hade oroat mig i onödan. Jag fick ont efteråt ist,men det var pga att jag var så överstimulerad och att dom tog ut så många ägg. Stort lycka till,jag håller tummarna! :-)

Svar: Det känns tryggt med lugnande ord. Tack för att vi får låna dina tummar. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-25 @ 18:48:57
Postat av: Emma

Lycka till imorgon.
För mig gjorde det ont då och då under äggplocket men det gick att genomlida. Så himla go personal och det gör mycket.Men det var en positiv upplevelse verkligen, bara min sambo som tyckte det var obehagligt, men han tycker allt med doktorer är jobbigt.
Har haft rätt ont under dagen och knaprar piller, som tyvärr inte hjälpt mycket direkt men det går ju över tillslut.
18 stycken fina ägg fick dem ut, ska ringa imorgon och se hur det gått för dem. -spänd-

Återigen, stort lycka till :)
Kram

Svar: Vad härligt att det blev en bra upplevelse, och grattis till att ni fick ut så många ägg :) usch att inte smärtlindring hjälpt. Tråkigt när man ska behöva härda ur men det är kanske inte så mycket att välja på. De har säkert blivit jättefint befruktade.
Tack!
Kram
K
Mot ett liv

2013-02-25 @ 20:48:29
Postat av: Sofia

Lycka till nu! De mackorna man får efter äggplocket är sååå goda ;) för då är man hungrig!
Hoppas på många fina ägg nu :)

Svar: Tack, vi hoppas också på fina ägg, och god macka ;) Kram
K
Mot ett liv

2013-02-25 @ 21:21:54
URL: http://www.thewaytoyou.blogg.se
Postat av: Libra

Lycka till! Jag ska hålla tummarna att det går bra. :)
Kram

Svar: Tack, det hoppas vi med. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-25 @ 22:43:15
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: Elin

Lycka till!!
Hoppas allt går bra och att det är riktigt fina ägg som finns att plockas :)

Svar: Tack, vi hoppas också på fina ägg, och fina spermier :) Kram
K
Mot ett liv

2013-02-26 @ 00:50:24
URL: http://endrom.blogg.se
Postat av: Fiffig

Världens största lycka till idag! Tänker på er.
Kram

Svar: Tack så mycket :) Kram
K
Mot ett liv

2013-02-26 @ 05:16:06
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0