Baby boom

Jag håller nog på att bli knäpp! Var jag än tittar ser jag gravida, det verkar som om verkligen ALLA på jobbet är gravida och går med magarna i vädret. Är det inte det så ser man på whiteboard tavlorna en massa grattis och vad bebisarna heter. 
 
När jag känner att de mörka känslorna komma över mig tänker jag bara på att vi snart ska få börja vår väg mot ett liv. Nu går både jag och maken runt och bara väntar på mensen. Det är konstigt att man helt plötsligt kan längta efter det man avskytt. Jag har slutat dricka kaffe och tänker ge mig själv alkoholförbud när behandlingen påbörjas, vill ju ruva fram så bra ägg som möjligt. 

Kommentarer
Postat av: Votivi filii

Inte mer knäpp än en annan. Min taktik just nu är, vänd och ta ett annat håll/byta ämne/byta kanal/blunda/låtsas som jag inte ser.
Hoppas din mens kommer snart, så att ni kan starta processen.

Kram

Svar: Hej, ska nog själv prova den taktiken. Lär få vänta ett tag på mensen då jag nästan precis haft den, men jag hoppas på att dagarna ska gå fort. Kram
K
Mot ett liv

2013-01-25 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0