Jobbig morgon

I natt har jag sovit oroligt, hade en hemsk dröm om att jag fått en sjukdom som innebar att jag var tvungen att operera bort livmodern, lite traumatiserade när man vaknar med ett ryck och måste känna på magen. Det är - 12 grader ute och det var precis att jag missade bussen, så jag fick bara stå fint kvar i kylan och väntar på nästa. Nu kommer jag att bli sen till jobbet och behöva jobba över.

Sen ska jag dessutom ha mitt årliga samtal med chefen idag. Hoppas att kvällen bjuder på lite roligare aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: alexandra

tur att de är fredag då :) så du får vara ledig lite sedan

Svar: Ja, det är tur, något som är positivt idag :-) Det ska bli skönt med helg.
Kram
K
Mot ett liv

2013-01-25 @ 10:25:36
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0