Master!

Idag höll jag mitt seminarium som är det sista i mitt mastersarbete. Det gick väldigt bra och jag kunde svara på de flesta frågorna som examinatorn ställde. Jag måste svarat något bra i alla fall då det resulterade i högsta betyg :)
Där var ganska mycket folk och lyssnade, bland andra maken, mamma och pappa. Var så glad över att de körde ner bara för att lyssna på detta. Fick fina blommor och presenter av dom efter.
 
Min scenskräck höll sig i chack och jag fick inga hjärnsläpp.
Efter två härliga timmar på gymmet efter jobbet, firar jag och maken med ett glas bubbel i soffan.
 
 
Imorgon är det dags för vårt andra besök och vår IVF-skola på Cura. Jag har bestämt mig för att hämta ut mina recept så fort som möjligt så att de bara ligger och väntar här hemma på start. 

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Grattis !!
Det gjorde ni rätt i att fira=)
Lycka till på IVF skolan idag. Kram

Svar: Tack. det gick jättebra, nu längtar vi efter mensen.
Kram
K
Mot ett liv

2013-01-31 @ 10:08:29
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0