Minisemester

Imorgon åker jag och mannen på en väldigt försenad bröllopsweekend, vi gifte oss för 16 månader sedan. 
Det ska bli så skönt att komma iväg och bara ta hand om varandra och lyxa till det. Hoppas bara på att vi inte fryser ihjäl. 
 
Vi har bestämt att inte tänka på bebis under resan, så gott det går i alla fall. För att sedan ringa kliniken på måndag så att vi med lite tur kan komma igång efter denna mensen. Såklart hoppas vi ju hela tiden på att den HÄR gången så går det. Vi kan nog vänta med att ringa till efter denna mensen. Hoppet är något som jävlas så mycket med mig. 
Jag vill fortfarande förneka ibland, för de hittade ju inget fel så det måste ju gå. 
 
Men nu har jag satt en tid. Det kommer att bli mannen som får ringa då jag har någon extrem telefonskräck, jag vet det är löjligt men jag avskyr verkligen att ringa till folk jag inte känner. Det konstigaste är att på jobbet har jag ingen problem med det. 
 
Hoppas att vi får komma igång så fort som möjligt så att vi kan bli gravida någon gång. För denna längtan är outhärdlig. 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresresa

Långtan och väntan... Vi är starka som orkar!
Önskar Er en underbar helg med massa kärlek <3

Svar: Tack! kram
K
Mot ett liv

2013-01-03 @ 22:04:58
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se
Postat av: Sofie

Låter precis som mig, jag har en fruktansvärd telefonskräck. Har ändå jobbat som telefonförsäljare och kundsupport via telefon vid några tillfällen och där var det inga problem konstigt nog. Ha det så mysig på er minisemester!

Svar: Tack! ska skriva ner en massa frågor så att inget glöms bort.
Kram
K
Mot ett liv

2013-01-04 @ 23:14:07
URL: http://varedu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0