Mycket

Det är mycket som händer just nu. Det är IVF-skola, jag ska examineras och vi ska skaffa en katt till.
Det datum som min examinator, opponent och handledare kunde är dagen innan vår IVF-skola, så det blir en hel del som jag kommer att vara borta från jobbet. Som tur är har jag helt underbara kollegor som täcker upp för mig. När vi påbörjat behandlingen funderar jag på att berätta för dom med ifall jag skulle förvandlas till något hormonfyllt monster.
 
Vi har nu bestämt oss för att skaffa en kompis till vår lilla katt, dels för att han behöver en kompis att leka med och som fostrar honom. Sen tänker vi att om vi blir gravida och det kommer en bebis så kommer vi att ha mindre tid för honom, och vi vill ju inte att han ska bli en olycklig katt.
 
Jag räknade idag när vi kommer att komma igång med behandlingen. Om mensen är som den ska och kroppen inte väljer att jävlas med mig så kommer vi att köra igång med själva behandlingen på alla hjärtans dag. Det ger mig mycket positiva vibbar, man vill ju inte tro något annat.

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Klart Det måste vara ett tecken att köra igång på alla hjärtans dag! ;-) Bra du är motiverad!
Stor Kram till dej*

Svar: Vi är riktigt förväntansfulla för att snart få köra igång, hur går det för er? Kram
K
Mot ett liv

2013-01-24 @ 18:14:55
URL: http://www.piomio.blogg.se
Postat av: PiOmiO

Vi väntar och väntar på nästa steg i behandlingen... Börjar bli lite segt att vänta nu..

Svar: Hoppas att det blir något snart så att väntan inte blir allt för långt, det finns nästan inget som är så jobbigt som att bara vänta. Kram
K
Mot ett liv

2013-01-24 @ 21:09:33
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0