Samtal

Hade som sagt medarbetarsamtal med min chef igår. Det gick bra och jag kände ingen press alls eftersom att jag passat på att ta IVF-samtalet med henne tidigare. Jag hade bestämt att jag inte skulle ta upp det mer utan om hon ville veta så fick hon fråga.
 
Hon tog upp det genom att säga att hon ville att jag skulle vara rädd om mig och ta det försiktigt, vad nu det ska menas, hon är kanske rädd att jag helt ska krackelera på jobb och bara bryta ihop. Inte för att jag tror att det kommer att hända, jag tycker det är skönare att vara på jobbet och jobba för då har man tankarna på annat. Sa också till henne att jag inte ville arbeta med vissa prover nu och under behandlingen för att inte riskera att vi inte kan gå vidare eller att ägg mm ska skadas.
 
Nu när vi ska på vårt andra möte så ska jag fråga hur det ligger till med vissa kemikaler och äggkvalité. Jag vet att jag inte tänker jobba med dom när jag ruvar då vissa är fosterskadliga, men tänkte om det kan vara så att de kan påverka äggen med?
Vi vill ju ha ut så många bra ägg som det bara är möjligt.
 
Hela helgen nu ska jag ägna mig åt att göra klart min presentation till examineringen. Den ska vara på onsdag och jag är redan nervös, många på jobb vill ju komma och lyssna och till saken hör att jag har EXTREM! scenskräck. Jag undrar lite hur jag ska ta mig igenom detta, kunna svara på alla frågor och dessutom på engelska.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0