Sista dagen på semestern

Gårdagen gick i lugnt tempo, låg på stranden nästan hela dagen och då så klart mest på mage. Det är bara att gräva lite gropar och klart! Lyckades trots noggrann smörjning med hög faktor bränna mig på vissa ställen.

Ångrar verkligen inte att vi stannade hemma igår kväll. Är trots det lugna tempot helt slut idag, gissar att det delvis beror på värmen och att jag sover så dåligt på nätterna. Nu ligger jag bara vid vår lilla fläkt och tittar på när maken sätter ihop en byrå som vi köpt till knoddens kläder och saker.

Imorgon bär det av till jobbet igen, jag vet inte hur det ska gå då vi på sommaren har närmre 30 grader inne. Hoppas att jag inte svimmar av värmeslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0