139

Så många dagar har gått av graviditeten, detta innebär att det väldigt snart bara är halva tiden kvar. Nu älskar jag att vara gravid och vill knappt att det ska ta slut. Njuter för fullt och känner nu knodden dagligen, det är en helt underbar känsla!
Våra katter är väldigt beskyddande om magen, de ligger gärna delvis på magen och bara spinner, och om de ligger bredvid har de inte alla fall en tass på magen för att ha koll. Jag tror inte att vi kommer att få några problem efter att den lilla tittat ut.

Kommentarer
Postat av: Fiffig

Åh, jag längtar tills vi kommit så långt att även jag känner sparkar! Även vår lilla katt ligger gärna på magen eller lägger en tass där. Så mysigt! Bebisen kommer kanske känna igen spinnandet när den föds!

Svar: Jag tror säkert att bebisen kommer att känna igen spinnandet. Det har ju en rogivande verkan på oss så jag tror säkert att det kommer att ha det på bebisen med :)Kram
Mot ett liv

2013-06-30 @ 19:05:39
URL: http://fiffig.bloggo.nu
Postat av: Cissi

Men åh vad mysigt! Det är precis samma sak här, åtminstone med ena katten :) Helt fantastiskt mysigt och vi har gått ungefär lika långt du och jag :) Spännande att följa dig!

Svar: Vad härligt att din lilla katt också vill vara delaktig, det är så mysigt med djur. Vad roligt att vi ligger i fas med våra graviditeter. Hur har du det med aktiviteter i magen?Kram
K
Mot ett liv

2013-07-01 @ 09:45:15
URL: http://vivillblienfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0