Blir så trött på mig själv

Igår tog min extrabror studenten så då var det stor fest. Nu vet alla i bekantskapskretsen om att knodden ska komma då magen är stor så den putade ut under tunikan även om jag tagit på mig en ganska så luftig. 
 
Jag tror ingen förutom vi gravida ivf-are som kan förstå hur mycket man, eller hur alla fall jag oroar mig så mycket om allt. Jag kan vara lugn ungefär en vecka efter att vi sett eller hört knodden. Fick ju höra hjärtljuden för ett tag sen, och fram till för några dagar sen har jag varit lugn. Vi har planer på att köpa saker till bebisen till helgen i Ullared, men nu har jag börjat tveka och alla tänk om kommer, vi kanske ska vänta till efter RUL, för bara för att vi hörde fina hjärtslag förra veckan betyder det ju inte att allt är bra. Jag blir så trött på mig själv, men jag kan inte låta bli. Finns kanske fler som känner igen sig? 
 
Idag ska vi i alla fall titta på barnvagn om affären ha öppet. 
Trackback
RSS 2.0