Spark?

Satt på bussen i morse på väg till jobbet. Det var knökfullt med studenter som skulle ha sin sista dag. Sitter och tittar ut genom fönstret med kaffemuggen i handen och ser inte riktigt fram emot den långa dagen jag har framför mig på jobbet. Då plötsligt, långt nere till vänster kommer ett litet pet, sen ett till och lite krafs eller nästan lite kolsyrebubblig känsla. Jag bestämde mig då att det inte var tarmarna utan att det måste varit knodden!! Det är knodden tills någon i så fall bevisat motsatsen. 
Sen satt jag med världens största leende hela vägen till jobbet och dagen har inte alls känts så lång. Såg garanterat helt fånig ut, men vem bryr sig. Jag är ju gravid.

Kommentarer
Postat av: alexandra

mysigt

Svar: Mycket, nu väntar man bara hela dagarna på att få känna igen, men den har ju gott om plats så den kan väl snurra rundor en massa utan att det känns alls.Kram
K
Mot ett liv

2013-06-13 @ 21:21:53
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: antara

Åååå va kul! Måste vara en magisk känsla!
Grattis! Hoppas du kan känna dig lugnare nu :)
Kram

Svar: Ja, det var väldigt mysigt och spännande på samma gång, nu känner jag mig lugnare när man får lite bekräftelse :)Kram
Mot ett liv

2013-06-13 @ 23:38:03
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com
Postat av: Fiffig

Mysigt!!

Svar: Ja, verkligen. Helt plötsligt känns det lite mer verkligt.
Mot ett liv

2013-06-14 @ 06:28:35
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0