Utan oro

Den värsta oron har helt släppt, och den här veckan har jag bara njutit av magen och graviditeten. Jag har inte känt så mycket rörelser men knodden har ju fortfarande gott om plats. Magen växer, brösten växer och vikten ökar vilket jag bara kan se som goda tecken. 
Nu när vi snart är halvvägs har vågen ökat från 54kg till 62kg. Utseende mässigt så verkar det bara vara på magen och brösten som det satt sig och det är jag mycket nöjd med.
 
Brösten har bara för några dagar sedan kommit in i en ny växaperiod, de ömmar och spänner så nu ser det ut som om det är två gigantska siliconbröst jag har och inte mina vanliga. Om det ska fortsätta så här har jag snart växt ur den nya BHn i 75E som jag köpte för inte alls så längesedan. Mina uderben har också börjat svullna och göra ont om jag stått, gått och sutit ner länge under dagarna, så det blir till att köpa fler stödstrumpor än de två par jag har på jobbet. Får köpa i lite tunnare material om det nu ska bli en varm sommar, har hittat en sida med så fina strumpor med motiv och mönster på i olika färger.
Jag ska bara tillägga att jag älskar dessa symptom! Ser dem som små tecken på att graviditeten fortskrider som den ska och att knodden mår prima. Det är helt utan oro som jag nu ser fram emot och längtar tills på tisdag då vi ska på ultraljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0