Dålig dag

Idag har jag haft en riktigt dålig dag, har varit arg som ett bi på allt och alla. Maken har fått ta så mycket skäll och även svärföräldrarna fick sig några syrliga kommentarer när vi var där och åt lunch. Jag vet att jag måste lära mig att kontrollera humöret, men det är inte så lätt när hormonerna flödar. Jag är dessutom inne i en period nu där jag måste få något att äta direkt när jag är hungrig annars börjar jag må fruktansvärt illa. Så mitt humör blev ju inte bättre av att maten inte ens var påbörjad när vi kom hem till svärisarna. 
Hoppas så att det blir en bättre dag imorgon, för jag kommer inte att kunna stå ut med mig själv om jag ska förbli så här. 

Kommentarer
Postat av: Antara

Fan det låter verkligen inte kul :( jag är själv rädd för hur jag kommer bli när jag är med barn... Men hoppas verkligen att du mår bättre imorgon. Ett tips: du borde alltid ha något att äta i väskan, en proteinbar eller något liknande. Det kommer säkert hjälpa mot humöret. Samtidigt som jag tror att det tar tid innan man lär sig hantera sitt humör.
Massor av kramar till dig!

Svar: Det var ett bra förslag, ska handla några idag. Det tar nog lite tid, just nu är jag värsta draken mot allt och alla, idag verkar det lite bättre i alla fall. Solen skiner och jag ska göra lite fint på balkongen så då blir jag gladare.Kram
K
Mot ett liv

2013-03-23 @ 22:49:17
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag känner igen de där,hua,som du säger,man orkar inte med sig själv knappt. Och gör man inte de,hur sjutton ska någon annan göra de? :-) Jag tänkte fixa en grupp idag på fb! :-) Så jag tänkte be om och få ditt namn så att jag kan lägga till dig. :-)

OCH ALLA NI ANDRA SOM VILL VARA MED I EN GRUPP PÅ FACEBOOK,skriv era namn här så ska jag lägga till er. Jag tänkte göra gruppen hemlig så bara vi ser den och vilka som är med i gruppen. :-) KRAM

Svar: Idag är allt bättre i alla fall, blir så sur när man inte orkar med sig själv ens och man märker att det inte går att dölja bitterheten.Skriv din melj i en kommentar (jag publicerar den inte) så kan jag mejla mina uppgifter, vill inte komma ut på bloggen riktigt än.
Kram!
K
Mot ett liv

2013-03-24 @ 07:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0