Draken sover

Idag känns det mycket bättre än gårdagen, det verkar som att draken har valt att vlia lite. Jag mår i alla fall inte konstant illa vilket jag är mycket tacksam över. Illamåendet kommer i samband med att jag blir hungrig och försvinner om jag får äta.
Andra symptom jag har är att brösten är större och ömma när man trycker litepå dom, jag är ju lite knäpp och måste kontrollera varje dag om de fortfarande ömmar. Magen är inte riktigt som den ska, men dom sa på kliniken att när man blir gravid så blir tarmrörelserna långsammare så det kan ju ha med det att göra.
 
Maken är så snäll och underbar som står ut med mitt drakhumör, oavsett hur mycket skäll han får ryter han inte tillbaka. Samvetet kom ikapp mig i gårkväll och jag var tvungen att skicka sms till svärmor och be om ursäkt för att jag varit så otrevlig.

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Gott att du har maken <3

Svar: Ja han är fantastisk :-)
Mot ett liv

2013-03-24 @ 16:04:27
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0