Progesteronet var boven

Nu kan jag med facit i hand bekräfta att det var progesteronet som var boven i dramat uppsvälld mage. Tog sista tabletten i onsdagskväll och har sedan dess gått ner 3 kg i vikt. Så nu är jag bara 3 kg upp sen IVF-starten. Det tycker jag inte är så konstigt med tanke på hur mycket vi fifflar med våra kroppar.
 
Nu kan jag ha mina byxor på mig igen (i alla fall dom med stretch), men jag hoppas att det inte blir långvarigt utan att magen snart kommer att växa igen, men då på grund av att bebisen växer och inte för att magen är full med vätska.

Kommentarer
Postat av: alexandra

men fy vad otäckte ! att de gör så mkt

Svar: Ja, jag hade ju klarat mig utan biverkningar under hela övriga IVF-behandlingen, men där kom allt mitt, hoppas verkligen att det inte är så för alla för det var inget kul.Kram
K
Mot ett liv

2013-03-26 @ 08:43:17
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0