13+2

Idag har jag haft en extrem huvudvärk hela dagen. Inget har hjälpt, tog efter en stund en parodi som inte hjälpte ett dugg. I min app står det att kroppen producerar mycket progesteron nu och några veckor fram över så jag undrar om huvudvärken kan bero på det. Är idag i vecka 13+2, tycker faktiskt att vecka 12 och 13 gått väldigt fort. Kan inte riktigt fatta att vi kommit så långt nu. Känns verkligen konstigt att börja berätta för folk och att det nu börjar synas på riktigt. Längtar tills vi kan få komma till barnmorskan och lyssna på bebisens hjärtljud. 

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad skönt att ni kommit över de kritiska veckorna, måste väl kännas lite lugnare. för det är väl fram till vrcka 12? eller?

Svar: Ja, det känns mycket lugnare nu väntar vi bara på att jag ska börja känna knodden också. Det är precis som du säger, efter v12 minskar risken för missfall med ca 65%. Kram
K
Mot ett liv

2013-05-18 @ 17:28:53
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0