Eurovision

Igår var det ju som alla vet eurovisionfinalen. Det var helt underbart väder så dagen spenderade vi i stan och Malmö för att titta lite på spektaklet och sitta i solen och njuta av värmen. På kvällen blev det grillning och sen ville folk in till stan för att titta på festivalen. Det hela slutade med att vi tittade på bidragen på tvn. När det sen blev dags för att åka in till stan och se röstningen var jag så trött att ögonen gick i kors och mina fogar gjorde så ont att jag inte kunde sitta ner längre. Så vi åkte hem. 
 
Ska mina fogar hålla på och bråka så här redan vet jag inte hur det ska gå. Hoppas verkligen att det stannar nu och inte blir värre, ja tycker det är lite tidigt att redan få problem med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0