Nu är våren här, på riktigt

Igår eldade vi och sjöng in våren på svärföräldrarnas lantställe. Det blev mycket mat men det blev så att vi åkte hem först då jag blir så trött på kvällarna.
Den här soliga första maj har jag och maken fixat lite på balkongen där vi ska sätta upp ett nät så att katterna kan få komma ut där. Lite shopping hann vi också med så det blev tre fina nya vardagsklänningar till mig där magen syns så fint, det är inga mammaklänningar men i stretch så det går bra att växa i dom i alla fall. 
Idag har vi gått in i vecka 12 så snart är det dags att komma ut med att det ska komma en liten i November :)

Kommentarer
Postat av: Libra

Vad mysigt att snart berätta. Jag längtar. Ser redan gravid ut. ;-)
Kram

Svar: Ja, nu har vi berättat :) det är extra mysigt när magen börjar komma.Kram
K
Mot ett liv

2013-05-08 @ 19:05:57
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0