Ömmande livmoder

Har pratat lite bebis på jobbet idag, så härligt att kunna göra det utan att bry sig om ifall någon hör. Jag tänkte vänta lite till med att säga det till chefen men om det kommer fram innan på andra vägar så gör det inget. 
 
En sak som jag måste höra ifall n varit med om är att jag fortfarande är öm, men bara när jag sätter mig ner och reser mig upp, det ömmar i hela nederdelen, över livmodern och bak mot svanskotan. Någon av er som varit med om liknande under ruvning eller behandlingen. Kan det vara då att det drar i ligamenten. 
 
Kvällen spenderas i soffan med make och katterna, planen var från början att vi skulle gått på bio ikväll, men jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Vi har bokat biljetter flera gånger men inte orkat gå. Det är väl smällar jag får ta ;-) 

Kommentarer
Postat av: L

Vilka härliga smällar må jag säg:)!! Kram L

Svar: Känner också att jag kan leva med det :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-05-10 @ 23:35:53
URL: http://livetpakvarnen.blogg.se
Postat av: Libra

Kul att du har berättat! :)

Det är inte en början på foglossning du känner? Det sitter ju i bäckenet. Jag fick ont tidigt förra gången. :-/
Kram

Svar: Det har jag inte ens funderat på att det kan vara. Det låter ju verkligen som en förklaring till det hela. Hoppas att det inte blir värre bara. Kram
K
Mot ett liv

2013-05-12 @ 11:54:01
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0