Provsvar

När jag tittade på min mobil i eftermiddags såg jag att jag fått ett mejl från ultraljudskliniken men titeln provsvar Kub. Maken skulle jobba kväll så jag var tvungen att gå inom honom för att läsa mejlet då jag inte hade lyckats hålla mig tills ikväll. Sen tycket jag att det var viktigt att vi läste det tillsammans. 
 
Vi smög in i deras förråd för att inte bli störda, kanske lite suspekt men vad gör man inte. Lite nervös var jag allt när jag öppnade mejlet. Där stod det att knoddens risk är 1:1566. Vi är jätteglada över så fina siffror, och längtar så tills vi får träffa knodden. 
En kollega till mig frågade idag om vi skulle ha bebis då jag blivit rund om magen. Jag blev alldeles varm och rodnade nästan, kändes lite som om jag blivit påkommen men på ett positivt sätt. Snart vet alla, vad härligt. 

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad skönt och vad stor magen är, själv plusade jag förra veckan... helt sjukt!

Svar: Ooohh, Grattis till plusset!! Vad underbart.Tycker också att magen har blivit väldigt stor med tanke på att det bara är vecka 15.
Kram
K
Mot ett liv

2013-05-21 @ 21:12:52
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0