40+6

Trodde aldrig att jag skulle skriva dessa siffror. Dels för att det från början var svårt att tro att jag ens skull få bära ett barn, dels för att jag var näst intill säker på att jag skulle föda en vecka före utsatt datum. Det visar ju helt på att oavsett hur man får barn så kan man inte planera något alls, jag hade ju läst att många som genomgår ivf-behandling föder tidigare. 
 
102% av min graviditet har passerat, här bakas det för fullt. Imorgon är det vecka 42, ska bli spännande att se om vi ska gå lite på den veckan med. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Bromberg

men när sätter de igång dig, efter två veckor över, eller?

Svar: Ja, för här är det samma oavsett om det är spontan eller ivf - graviditet. Vet att andra landsting sätter igång ivf-are efter att man gått över en vecka. Kram
K
Mot ett liv

2013-11-25 @ 15:45:37
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0