Fortfarande inget = fler mössor

Känner fortfarande inga tecken på att lillan vill komma ut, har nästan inbillat mig att jag har fler sammandragningar men kommit fram till att så är det inte alls. Jag får ge mig till tåls så gott jag kan, men det är inte lätt. Idag är vi nere på ensiffrigt, alltså 9 dagar kvar till bf. Det hade ju varit en extra fin present till mannen om hon ville titta ut idag, men hon kan ju stanna där inne i 23 dagar till om hon skulle vilja.

Undertiden som jag/vi väntar virkas det fler mössor. Har gjort ytterligare en som vi ska ge bort i doppresent och börjat på nummer 4. Den fjärde ska bli en prinsesstårta i marsipangrönt och med en rosa ros på toppen istället för tofs. Jag hoppas nästan att jag inte hinner bli klar med den ;-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, det är så spännande! :) är så roligt att jag följt dig så länge och nu är det bara 9 dagar kvar till bf. Massa kramar och lycka till!

Svar: Vad roligt att du med tycker att det är spännande. Har ju snart kommit till slutet på den här resan. Det är nära nu, börjar bli otålig ;-) Kramar!
K
Mot ett liv

2013-11-10 @ 18:02:02
URL: http://jagelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0