Fotografering

Jag känner att jag blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg. Men det beror kanske på att det inte händer så jättemycket just nu. Det är mest bara jobb, och sen när jag kommer hem så sover jag i två timmar innan mannen kommer hem.
 
Men igår var det faktiskt fullbokat med aktiviteter så jag hann inte ens sova en stund på eftermiddagen. Gick ännu lite tidigare från jobbet då det skulle komma en fotograf hem till oss för att ta lite gravidbilder. Det var jättekul och den bilden jag sett blev jättefin :)
De ska renovera väntrummet hon vår BM och då vill de ha bilder på gravida på väggarna och jag var en av de som blev tillfrågad om jag ville ställa upp. Klart! Hur kul som helst ju, och vi har ju funderat på att ta bilder på magen själva, och att nu få riktigt fina bilder tackar man ju inte nej till.
 
Sen var det tid för ännu ett pass på vattengympa. Tre av tjejerna i gruppen har nu fått sina bebisar och allt börjar kännas så nära. Jag vill också ha nu :P men hon får ändå inte komma förrän om två veckor. Jag märker verkligen att jag inte ens är lika smidig i vattnet som jag var från början, magen har blivit större och jag tror den sjunkit, kanske har lillan fixerat sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0