Belastning

Igår träffade jag tre helt fantastiska tjejer från barnlängtan. Timmarna på fiket bara försvann och när vi splittrades kändes det som vi just kommit dit. Det är helt fantastiskt att man kan ha så mycket gemensamt med några man aldrig träffat innan, samt att det känns så naturligt att prata om annars så tunga saker.Jag hoppas att det kan bli fler träffar.
Imorgon ska jag till barnmorskan igen för att göra om glukosbelastningen, hoppas så på att jag hamnar under gränsen den här gången, för det känns inte så kul att byta till en annan mödravård så här långt in i graviditeten. Jag vill ju ha kvar vår BM. Ska ladda upp med att den här gången inte äta något sött ikväll och ha med extra mycket citron så att det blir lite godare. Med tanke på att mitt humör och mitt mående blev katastrof efter förra gången ska det bli ännu mer spännande den här gången då jag ska till jobbet direkt efter.
En uppdatering om hur det gick kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorron K 😀... Även om det blir att du nu har graviditetsdiabetes så behöll jag min barnmorska o gick dit på dom vanliga kollarna. Bara extrakollarna o det son hade med grav.diabetes som jag var på sjukhuset.
Tack själv för igår mkt trevligt 😉 tyckte ocå tiden gick väldigt fort , för fort 😃
Kram Sandra

Svar: Tack! Det känns ju tryggt, jag trodde att man blev helt flyttad. Kram
K
Mot ett liv

2013-09-16 @ 15:39:00
Postat av: AJ

Hoppas att allt går bra imorgon!♥ Håller tummarna för er

Svar: Tack! Får veta om lite mindre än en timme. Ktam
K
Mot ett liv

2013-09-16 @ 21:20:00
URL: http://pvgendit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0