ensam hemma.

Eller ja, inte helt. Jag har ju Freja hos mig hela tiden. Dagarna bara försvinner även fast jag inte hinner med speciellt mycket. Idag var vi på BVC för ny mätning och vägning, jag tycker om att gå dit och få veta hur fint hon växer. Idag stannade vågen på 5216 gram och vi mätte hela 60 cm. Min lilla flicka växer så fort så att vi inte riktigt hinner med.

Nu får vi stora leenden med öppen mun hela tiden när hon är vaken, är så kul att få ta del av allt nytt hon lär sig.

Har fått inbjudan till föräldragrupp som ska börja på torsdag, det ska bli spännande att se vad det är för folk och förhoppningsvis kan jag skaffa mig lite nytt umgänge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0