Snart går startskottet

Nu någon dag i nästa vecka ska vi börja spruta. Varje gång jag öppnar kylen ser jag sprutorna bara ligga där och vänta på mig. 
Det är just i dessa stunder som det verkligen slår mig hur långt vi är villiga att gå för att det här ska lyckas. För två år sedan kunde jag inte i min vildaste fantasi tänka mig att jag skulle längta efter att få spruta in hormoner i magen som dessutom kan göra mig till ett monster. 
Det känns nästan redan som om vi har börjat lite smått då jag skulle börja ta folsyra 1-2 veckor innan sprutstart. För mig blev det en vecka innan då vi var tvungna att beställa hem även dessa på apoteket. 

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Visst é de spännande att kika på sprutorna i kylen ;-) Jag öppnade förpackningen ngn vecka innan för att "bekanta mig" med dem ;-)Knasig som man är.

Svar: Ja man är lite knasig. Jag har inte öppnat mina änglar, men de har en egen liten låda. Kram
K
Mot ett liv

2013-02-10 @ 21:30:34
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0