Äntligen på väg

Nu har vi lämnat det träsk som vi suttit fast i ett tag nu efter utredningen. 
Bokade tid på Cura igår och idag låg hälsodeklarationen i brevlådan, jag kan ju inte låta bli att säga det, men om man själv betalar är dom snabba.
 
Just efter alla våra motgångar så känns det bra att det faktiskt verkar som det börjat flyta på.
Nu behöver vi bara vänta på att få ut våra journalkopior och sen är det bara till att skicka in allt.
 
Sen hoppas vi för klart för start. 
 
Det är en del frågor man ska svara på.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ush tänk att en bild på ett papper kan framkalla så mycket känslor! Jag har hittat till din blogg, spännande, tråkigt, sorgligt och hoppfullt - allt på samma gång. Besök gärna min villbli3.bloggplatsen.se Vi är ett par, liksom flera andra som kämpar mot drömmen om en liten!

Lycka till!
Kram K

Svar: Hej Karin, vad kul att du hittat hit och Välkommen!
ska kika in på din blogg så att jag kan läsa er historia.
Kram
K
Mot ett liv

2013-01-17 @ 19:26:22
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0