Konstig dröm

Hade en väldigt konstig dröm i natt. Drömde att vi var på vårt första besök på IVF-kliniken, och för att man skulle få hjälp via dom så fick man inte ha några defekter. Därför skulle alla par göra synundersökning, för det gick ju inte för sig att barn som kom till på den kliniken skulle ha glasögon.
 
Jag är väldigt närsynt så självklart blev jag inte godkänd och vi blev utslängda och utan barn.
 
Usch vad drömmar kan vara konstiga, vad tror ni att det betyder?
 
Har haft en jobbig dag på jobbet idag, så mycket att göra så att jag inte har hunnit tänka på något annat vilket i och för sig kan vara skönt när man nu lever med barnlösa tankar dygnet runt.
 
Fler och fler börjar bli gravida på jobbet, det är jobbigt för att mina kollegor börjar intressera sig för om inte vi ska skaffa eller planerar barn. Vi känner oss inte så bekväma med att berätta för någon på jobb, då vi jobbar på lite av en djungeltelegraf. Så berättar man för en vet hela stället det innan dagen är slut.
 
Min chef visste till exemple när jag skulle gifta mig innan jag sagt det till någon där, så ja tänk själva.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan med katten och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0