En dag kvar

Har en arg förkylning som verkar ha brutit ut med huvudvärk, halsont och hosta på nätterna så att jag knappt kan somna. Det är verkligen inget jag kan rekommendera till någon. Hoppas så på att det snart går över så att jag kan bli förkylningsfri. 
 
Imorgon är det äntligen dags för RUL, 9.30 har vi fått tid så det är ju bra att det är så nära jobbet. Det känns riktigt pirrigt när jag tänker på det, och då menar jag pirrigt på ett bra sätt. Vi hoppas ju verkligen att allt är bra och att knodden utvecklas som den ska. Vi är så spända på att få se den igen och kanske till och med få reda på vad det är som gömmer sig där inne. Fick väldigt söta bebiskläder och filtar som en kompis köpt i USA, varav lite rosa. Men vad gör det, ingenting :)
 
Ett mindre roligt graviditetssymptom jag fått (eller vad jag nu ska kalla det) är att jag har näst intill kronisk tandköttsinflammation. Kan verkligen tillägga att det är varken skönt eller roligt, jag kan knappt hålla det i chack ens även fast jag använder allt som finns på marknaden. Det är borste, tandtråd, munskölj och bakteriedödande kräm. Men jag antar ju att alla symptom och krämpor man får inte kan vara mysiga.

Kommentarer
Postat av: Mary

Lycka till på RUL idag! KRAM!

ps. Börjar också bli less på det där inflammerade tandköttet. Fick en krona insatt precis nån vecka efter ET och det har banne mig inte läkt bra än. Suck ds.

Svar: Tack, det gick hur bra som helst. Usch, en till som har samma problem. Blir så trött på att det bara ömmar och blöder hela tiden. Hoppas att ditt med går över snart.Kram
Mot ett liv

2013-06-25 @ 09:27:04
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com
Postat av: Fiffig

Hoppas det gick bra idag! Längtar tills vi får se vår bebis igen, i mitten av augusti!

Svar: Det gick bra och vad fin hon var <3. Du ska se att det går fort, snart är det augusti :)Kram
Mot ett liv

2013-06-25 @ 15:41:26
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0