Möte

Igår hade jag en väldigt trevlig eftermiddag tillsammans med Votivifilii. Tanken var från början att det skulle vara en bloggträff med några fler, men efter dubbelbokningar och annat så blev det bara vi två. Jag är så glad att vi träffades i alla fall, timmarna bara rusade iväg och jag kan inte säga att det var tyst många sekunder. Mycket prat om barnlöshet men även annat och en hel del skratt. Hoppas verkligen att vi kan göra det igen och att kanske lite fler kan hänga med. För det är en helt annan sak att prata ansikte mot ansikte än att läsa någons blogg. I början var det lite onstigt att veta så mycket om en annan människa som man inte känner. Men jag tyckte inte som att det kändes som om det var första gången vi sågs, man vet ju så mycket redan.
 
I min graviditet så mår jag just nu väldigt bra, har bara lite symptom, med extremt ömma och känsliga bröstvårtor som bara kommer pang bom, för att sen försvinna ett tag. Sen växer ju magen också, när jag ställde mig på vågen i morse så hade jag gått upp 6,5 kg sen innan vi påbörjade behandlingen. Jag gör så gott jag kan med att äta nyttigt och försöker i största öjliga mån undvika onödigt socker. Vill ju inte lägga på mig mer än nödvändigt, för det är ju mina knän och rygg som ska bära runt på vikten. Samtidigt är det på något konstigt vis lite mysigt att se att jag ökar i vikt, det kan ju bara betyda att knodden har det bra och växer sig stor.
Nu är det bara två veckor kvar till RUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0