Träning och shopping

Har kommit igång så smått med träningen igen i form av promenader och styrketräning hemma med Pilatesboll och kroppen som vikt. Jag har alltid tyckt att jag har ganska starka muskler och en hyfsad kondition, men nu orkar jag nästan inget. Blir helt slut efter bara ett mindre pass, det kan nog delvis bero på att jag nu bär på nästan 7 kg extra. Men det känns väldigt konstigt med en så stor förändring så snabbt.

Idag blir det jakt efter nya skor och ny bh, då jag inte passar i några av de jag har. Det är inte speciellt skönt när brösten är ihoptryckta hela dagen. Ska också se om jag kan hitta några shorts då mins största over size har blivit för små.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0