Hjärtljud

Hade bokat in ett extra möte med barnmorskan idag då vi ville höra bebisens hjärtljud så att jag kunde lugna ner mig lite och så att mamma kan få könsbestämma den. Hon påstår att hon kan det, vi får väl se på RUL om hon har rätt ;)
 
Knoddens hjärta slog så hårt och fint, två sparkar fick vi också så att det lät massor i dopplern. Det känns konstigt att inte känna den aktiviteten som pågår där inne, men jag hoppas så på att jag snart ska kunna känna de små sparkarna. Magen är stor nu så nu tror jag att alla på jobbet vet eller kraftigt misstänker graviditet och inte att jag bara blivit tjock.
 
Köpte mig ett par väldigt sköna mammabyxor i Stockholm som jag har haft på mig idag. De har skön resår som går högt upp över magen. De är fortfarande lite för stora uppe kring magen men jag gissar att jag kommer att växa i dom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0