Mobiler, skadligt?

Nu har jag nojjat in på en ny sak, att bebisen ska ha tagit skada av att jag har min mobil i fickan på jobbet. Idag fick jag total panik, har inte reflekterat ett dugg över det innan och ingen har sagt något om det. Men idag hittade jag på att det var skadligt, och att det dessutom ska vara för sent då vi har gått så långt i graviditeten. 
Jag har bestämt mig för att inte googla för jag kan ge mig på att alla träffar säger att det är EXTREMT skadligt. 
 
Känns som att jag är ensam om att få sådana här psykbryt eller vad jag ska kalla det. För om det skulle påverka så är det nog redan kört. Jag har blivit knäpp.

Kommentarer
Postat av: Libra

Hi hi! Så tänkte jag i min förra grav också. Även om jag bara hade den på magen hela tiden. Jag hoppas bebis ligger väl skyddad där inne. :)
Kram

Svar: Det tror jag också att den gör, men lite knäpp har jag blivit. Det beror nog lite på alla matrestriktioner, då jag är vegetarian har jag ätit mycket mögelost, getost och fisk i alla sorter och former. Kram
K
Mot ett liv

2013-05-16 @ 20:43:26
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: S

Har en helt normal bebis trots mycket mobil runt magen vid graviditet.

Svar: Känns skönt att höra, hoppas att jag inte hittar något nytt att bekymra mig för nästa vecka :-P Kram
K
Mot ett liv

2013-05-17 @ 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0