39+6

Då ska vår lilla komma till oss imorgon, om hon lärt sig kalendern och tillhör de 5% som kommer på beräknad dag. Det hade varit underbart men jag förväntar mig inte för mycket.

Var hos barnmorskan idag, hade högt blodtryck vilket förvånade mig. Det har legat stabilt under hela graviditeten men hade nu ökat till 139/91! Fick höra att jag inte skulle oroa mig då lillan mådde bra och jag visade inga andra tecken på havandeskapasförgiftning. Tycker att hon i alla fall kan komma i november. Kan vi göra den dealen bebis?

Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande :-) Jag är i vecka 38 (37+2) och står inte ut längre. Vill inte vara gravid en minut till. Min dotter föddes efter 38 fulla veckor så här är man ju inställd på tidigt nedkomst. Allt över 38 fulla veckor kommer kännas som en plåga. Jag är inte den som gillar att vara gravid så jag vill bara ha det gjort! Lycka till med förlossningen och hoppas hon snart kommer lilla damen :-)

Svar: Jag har haft en ganska lätt tredje trimester. Men även om det är mysigt med magen så vill vi ha ut donnan! Vill kunna hålla henne i famnen istället för att bära henne i magen. Kram
K
Mot ett liv

2013-11-19 @ 16:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0