Bygga bo

Nu har hormonerna slagit till på allvar. Jag bygger bo som en liten ekorre här hemma. Allt ska sorteras och organiseras, och på toppen av det bakar jag småkakor som ska hamna i frysen ifall vi får besök. 
 
Vaknade kl 7 i morse och kunde inte somna om för att jag inte hunnit fixa klart i en av våra bokhyllor igår. Så det var upp, äta frukost och kasta sig över bokhyllan igen. Gamla kursböcker åkte på på vinden och papper hamnade i pärmar i en rasande fart. Nu är där väldigt fint. 
 
Efter det har vi också hunnit med att titta på ett hus, varit på IKEA och jag ha sytt en tröja till en av våra katter som han ska ha på sig när han går ut (är man naken blir det kallt på hösten). Nu ska jag baka bondkakor och kärleksmums :-) 

Kommentarer
Postat av: Antara

Haha va kul att hormonerna kan få en att göra så mkt saker!
Det är ju iof skönt att få en massa gjort, men ta det lugnt o vila lite oxå ;)
Kram

Svar: Det är svårt att ta det lugnt när hjärnan inte vill. Mannen säger till när han tycker jag blir för vild och måste vila :-P Kram
Mot ett liv

2013-09-29 @ 20:48:43
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com
Postat av: Fertilitetsresa

Mmm det lär gott! Får man komma på fika? ;)
Kram

Svar: Det blev mycket gott, var ju tvungen att provsmaka ;-) Du är så välkommen, har frysen full nu :-) Kram
Mot ett liv

2013-09-29 @ 22:01:34
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0