Gekås Ullared!

Är hemma igen efter två mycket givande shoppingdagar på Gekås. Hade den här gången gått all in och bokat en stuga på deras camping så att vi helt och hållet skulle kunna ta hänsyn till mitt mående och mina fogar utan att behöva känna oss stressade. Tre timmar inklusive lunch blev första passet, sen var det incheckning i stugan och jag kunde vila en timme innan vi gav oss in för att handla lite till innan stängning. Stugan var väldigt mysig och jag och mannen bara njöt att att vara med varandra. Jag kan tycka att något så enkelt kan vara så mysigt. Där fanns ju inget annat att göra än att umgås, fixa lite mat och bara vara med varandra.
 
Oturligt nog så blev jag magsjuk på kvällen och natten. Vet inte om det var något jag ätit eller bara efterdyningar av glukosbelstningen som har rört upp magen. 
 
Vår lilla underbara bebis gjorde inte upplevelsen av den arga magen mycket bättre då hon bestämde sig för att ha värsta gympapasset hela kvällen och delar av natten, och under dessa pass sparka massor på både upprörda tarmar och magsäck. 
Som tur var hade det värsta gått över i morse så att vi kunde ta en sista tur i varuhuset innan vi körde hem igen. Då blev det mer bebiskläder, spjälskydd, nötter, torkad frukt och lite annat innan vi kände oss helt nöjda.
 
Det blev så klart mest saker till lillan, men lite annat smått och gott slank också ner i vagnen. Mycket tröjor och kalsonger till mannen. Till mig blev det inte så mycket då deras utbud av mammakläder är väldigt litet, men jag hittade en jumpsuit som jag tänkte ha med sen på BB när det blev dags, jag tyckte mest att jag såg rolig ut i den men fy vad den var skön!
 
Det vi handlade till vårt lilla underverk
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, nästa helg ska vi till Ullared! Ska bli så roligt :-)

Svar: Det är jättekul! Problemet är ju att man Bill köpa allt ;-) Kram
K
Mot ett liv

2013-09-06 @ 16:30:18
URL: http://meumvita.blogspot.se
Postat av: S

Åhhhh då mysigt! Vi ska dit i nästa månad och shoppa loss till bebis :)

Svar: Vad roligt! Där finns så mycket, jag fick hindra mig för att inte köpa allt :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-09-06 @ 20:01:31
URL: http://vntanlngtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0