3e advent

Glad 3e advent eller vad man säger, snart är det jul och utanför fönstret håller all snö på att smälta bort. Vi hade några kompisar över på adventsfika igår för att minska ner på allt julgodis jag tillverkat. Några av dessa vänner vet om vår historia.
 
De fick veta det ganska så bryskt då jag blev trött på att de fråga varje gång och det var fruktansvärt jobbigt att säga att man inte ville, vilket var precis det vi önskade mest av allt.
Eftersom att alla inte visste om det så funderade jag länge på hur jag skulle förhålla mig ifall frågan kom upp, eftersom att hälften visste.
 
Det som var så skönt var att vi pratade om precis allt annat! inte ens en ända gång snuddades ämnet bebis vid, och vi kunde slappna av och helt enkelt bara ha riktigt trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0