Den onda tanten

Nu väntar jag på att mensen ska komma, att en liten bit av mig ska försvinna igen. För så känns det verkligen varje gång, en liten bit av hoppet och en själv rinner ut och försvinner tillsammans med detta onda!
 
För alla som längtar och försöker så är detta något ont, ett bevis på att det har misslyckats igen, dags att sluta hoppas och lägga ner för denna gången. Om du orkar kan du ju prova igen nästa månad säger onda tanten till mig.
 
Så nu går jag här och väntar, har en ganska varierande cykel så allt från imorgon och fram till den 23e kan hon komma, knacka på min dörr, säga att det misslyckats och gå 5 dagar senare med en liten bit av oss med sig.
 
Kan säga att hon är verkligen inte välkommen!

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Såg att du vart inne å skrivit på IVF bloggar =) TRIST att ni blivit bemötta så negativt av vårdpersonalen! Så upplever inte vi alls. Vi är ju i samma ålder. Hoppas det blir bättre när ni får komma till IVF kliniken de är så mycket professionellare där än på vanliga "gyn" ;-)
KRAM!

Svar: Ja, tänkte lägga mig till den skaran :)Jag blev helt förstummad när hon sa så till oss, i alla fall kom jag till sans snabbt och svarade ilsket tillbaka att statistiskt sett har man större chans att lyckas ju yngre man är så det är ju bara bra för oss!, det kunde hon ju inte säga emot.
Hoppas så att vi får komma till snart
Kram!
Mot ett liv

2012-12-20 @ 19:46:06
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0