Kiropraktik

Nu har jag startat ett mindre krig mot mina foglossningar. Så igår bar det av till kiropraktorn för att se om hon kunde göra underverk. Det var mycket tryckande på onda muskler, vid vissa tillfällen fick jag kraftig lust att bara smälla till henne så ont gjorde det. Men idag känns det faktiskt riktigt bra. Musklerna är sjukt ömma efter behandlingen, men det räknar jag med ska lägga sig tills imorgon. Det har varit mycket lättare att gå idag och det har inte gjort lika ont lika fort som tidigare. Vad jag hoppas att det här ska kunna hjälpa mig lite i alla fall. 
 
Mina böcker som jag beställt har kommit så nu ska jag gräva ner mig ordentligt. Köpte torka aldrig tårar utan handskar del 2, en bebisbok till mig och en i present till maken som han ska få när han kommer hem från jobbet ikväll.
 
 
Jag upptäcker hela tiden hur mycket jag älskar min man, när jag kom hem så stod det en vas med fina rosa rosor på bordet som han köpt till mig. Jag blir så glad över dessa små fina gester.
 

Kommentarer
Postat av: Antara

"Att föda" är verkligen jätte bra. Fick mig att tänka helt annorlunda kring förlossningen. Känner mig ganska redo efter att ha läst den :)

Svar: Vad härligt, har bara hunnit läsa ett par sidor, men den verkar väldigt bra. Många av funderingarna kanske får svar efter att jag läst ut den. Hoppas att jag också ska känna mig helt redo då :)Kram
K
Mot ett liv

2013-08-14 @ 21:04:27
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com
Postat av: Votivi filii

Kan säga att "grattis du ska bli pappa" boken är riktigt bra. Köpte den till mannen när han fyllde år, och som vi skrattat när vi läst i den tillsammans.

Vad mysigt med alla dessa små överraskningar från din man.
Kram

Svar: Han har redan läst halva och skrattat massor. Den verkar sjukt rolig så det blev ju en lyckad present.Kram
Mot ett liv

2013-08-14 @ 22:49:39
URL: http://votivifilii.blogspot.se
Postat av: Mary

Åh vilken fin man du har!

Det är egentligen helt sjuk med exakt samma bok "Att föda", fick jag hem med posten i förrgår, den och en namnbok. Hur går det med erat namnfunderade, för mig känns det som om vi aldrig kommer att enas, varken med varandra eller med oss själva :-)

Svar: Vi har det väldigt enkelt med namn då vi bara lyckats enas om ett flicknamn och ett pojknamn. Eller det gick till så att jag har sprutat namn och maken har sagt nej. När han sen sa ja till två förslag så slutade vi där :). Mellannamn bryr han sig inte så mycket om så de får jag bestämma helt själv, dock med vissa reservationer.Kram
K
Mot ett liv

2013-08-15 @ 10:13:07
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com
Postat av: Mary

ps. Härligt att du varit och fått behandling mot foglossningen, hoppas verkligen det ger resultat ds.

Svar: Jag hoppas också på det, kanske gör så att det inte blir värre i alla fall.Kram
K
Mot ett liv

2013-08-15 @ 10:13:37
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0